امداد رايانه
جایزه ۲۵۰ هزار دلاری مایکروسافت برای یافتن باگ‌های ویندوز ۱۰
مایکروسافت به‌تازگی جایزه‌ای ۲۵۰ هزار دلاری برای کاربرانی که بتوانند باگ‌های سیستم عامل ویندوز ۱۰ را بیابند تعیین کرده است تا بتواند این سیستم عامل را به کمک همکاری کاربرانش به سطح امنیتی بالاتری ارتقا بدهد.
شرکت نرم‌افزاری مایکروسافت به‌تازگی جایزه‌ای به ارزش ۲۵۰ هزار دلار برای کاربرانی که بتوانند باگ‌های سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را بیابند تعیین کرده است، تا بتواند سطح امنیتی این سیستم‌عامل را با همکاری کاربرانش، هر چه بیشتر ارتقاء بخشد.


 کمپانی مایکروسافت به‌تازگی جایزه‌ای جدید برای یافتن باگ‌های سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ تعیین کرده که از دید رسانه‌ها قابل توچه است.
شایان ذکر است که سابقه اقدام مشابه در فعالیت کاری مایکروسافت وجود دارد؛ به عنوان مثال این کمپانی در گذشته نزدیک به صد هزار دلار برای یابندگان باگ‌های موجود در ویندوز ۸.۱ جایزه تعیین کرده بود، اما به نظر می‌رسد که این بار مایکروسافت قصد دارد تا جایزه‌های بیشتری را برای یابندگان نقص‌های ویندوز ۱۰ در نظر بگیرد و در حقیقت بدین وسیله، امنیت آخرین نسخه سیستم‌عامل خود را هر چه بیشتر در کانون توجه قرار دهد.

هم‌اکنون جایزه تعیین شده برای کشف نقص‌های موجود در Hyper-7 و باگ‌های مرورگر ویندوز Edge و ویندوز۱۰ به‌مراتب بیشتر شده و به رقم ۲۵۰ هزار دلار رسیده است.

(0) نظر
برچسب ها :
X